Ahad, Januari 04, 2009

hari pendaftaran sesi 2009

tidak sepertimana kebiasaan, kali ini pendaftaran diadakan pada hari ahad, iaitu hari ini, 4 januari 2009. ini tentunya banyak memudahkan para ibu bapa untuk menghantar anak-anak mereka kerana kebanyakannya bercuti pada hari ahad.

para guru dan kakitangan yang terlibat telah mengorbankan masa cuti dan rehat bersama keluarga bagi membolehkan segala urusan pendaftaran pelajar berjalan lancar. asrama telah disediakan dengan sebaik mungkin, walaupun masih ada beberapa bahagian yang tentunya boleh dipertingkatkan dari semasa ke semasa. kali ini sistem merit/mata mungkin dilaksanakan bagi mengurangkan kadar kerosakan peralatan serta kemudahan di asrama, terutamanya asrama pelajar lelaki.

sepertimana yang dinyatakan cikgu zaiton dalam blognya, pedaftaran bermula pada jam 9.00 pagi dan tamat pada jam 6.00 petang. mana-mana pelajar yang datang lewat dikehendaki mendaftarkan diri di pejabat pada keesokan harinya.

semoga sesi persekolahan kali ini akan lebih baik dan bermakna, cemerlang dan terbilang sebagaimana tradisi di MRSM KKB....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan