Rabu, November 19, 2008

Sambutan 25 Tahun Berkhidmat Dengan MARA - Grand Seasons KL

Pada bermula jam 8.00 malam, 12 November 2008 yang lalu bertempat di Grand Ballroom, Hotel Grand Seasons Kuala Lumpur telah diadakan Majlis Malam Penghargaan dan Jamuan Tahunan MARA sempena meraikan mereka yang telah berkhidmat 25 tahun dengan MARA, pesara-pesara MARA dan anggota MARA yang telah meninggal dunia.

Perasmian majlis telah disempurnakan oleh Dato' Noh Omar, Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi. Dalam ucapannya, beliau banyak menyentuh tentang peranan dan sumbangan yang telah diberikan oleh MARA sejak penubuhannya hingga kini.

Dua orang guru dari MRSM KKB yang telah menerima Anugerah Penghargaan 25 Tahun Perkhidmatan adalah Ustaz Mustaffa Daharun, TPHEP yang mula berkhidmat pada 11 April 1983 dan Pn Rosnah Bt Alang Mohd Rashid, Guru Sejarah yang mula berkhidmat pada 24 Julai 1983.

Selama 25 tahun berkhidmat dengan MARA telah banyak kenangan dan pengalaman yang boleh dikongsi bersama dengan anggota MARA khususnya di MRSM KKB. Semangat yang terus membara untuk terus berkhidmat adalah antara resepi yang boleh dijadikan pedoman oleh anggota MARA terutamanya yang masih muda untuk terus membina kerjaya yang lebih cemerlang dan terbilang.

Kelihatan di dalam gambar adalah (dari kiri) Ustaz Marwan (MRSM Batu Pahat), En Zaki (TPHEP MRSM Pasir Tumboh), Ustaz Mustaffa(TPHEP MRSM KKB), EN Zainuddin (TPHEP MRSM Batu Pahat).


-catatan oleh Ustaz Mustaffa Daharun-
(dimasukkan ke dalam blog oleh miekkb/webmaster)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan