Rabu, April 20, 2011

MAKAN-MAKAN LAGI

















































Sempena meraikan kecemerlangan SPM 2010, kejayaan penganjuran Super dan meraikan kehadiran pengetua baharu, satu majlis keraian diadakan untuk para guru dan kakitangan MRSM KKB.
Majlis dimulakan dengan ucapan alu-aluan Timbalan Pengetua HEP, Tn Hj Abd Ghani Yahya dan ucapan pengetua Tn. Hj Mustafar Che Mat yang mana ini merupakan ucapan pertama beliau di hadapan semua guru dan kakitangan sejak mengambil alih tugas pengetua daripada Pn. Siti Fatimah Hasan yang kini bertugas di MRSM Tumpat , Kelantan.

Selain meraikan kejayaan , kesempatan turut di ambil oleh Kelab Warga untuk meraikan warga kerja yang menyambut hari lahir dan menerima cahaya mata. Mereka yang cemerlang pula dianugerahkan dengan sijil penghargaan sempena Hari Kualiti yang diadakan setiap bulan.

Jamuan turut dihadiri oleh bekas guru KKB yang telah berpindah pada pertengahan tahun lalu dan awal tahun ini. Kehadiran Ust Zeidi Zakaria (kini menjawat jawatan Ketua Penolong Pengarah Unit Pendidikan Islam) dan en Zaidi Yaacob (pensyarah di UiTM , Shah Alam) memeriahkan majlis lagi. turut hadir ialah isteri tuan pengetua yang juga merupakan Penolong Kanan 1 di SMK Ampang Pecah (jiran sekolah terdekat).

Jamuan berakhir kira-kira jam dua petang selepas seorang demi seorang yang kekenyangan meninggalkan majlis. Akan datang jamuan 'pot luck' pula.makan lagi...














1 ulasan: