Sabtu, Januari 30, 2010

Salam

Assalamualaikum wth,



Dah lama rupanya tidak menulis dalam blog ni. Kali terakhir berkenaan cuti pada 15 Oktober 2009. Jarak 3 1/2 bulan. Selama itu banyak yang tidak sempat kami paparkan.


Hujung-hujung tahun hampir semua sibuk dengan tugas hakiki - guru, ppsm dan pelajar sendiri. Akhirnya semua berlalu begitu sahaja walaupun ada dokumentasi program seperti Bara'an Desa MRSMKKB, peperiksaan PMR, SPM dan UKKM. Dan akibatnya blog ini terbiar dan tidak dikemas kini hingga tiga setengah bulan lamanya.



Insy'Allah, kami akan bermula semula walaupun bulan pertama tahun baru telah hampir tamat. Sepanjang tahun ini telah ada program-program yang telah dirancang dalam planner MARA dan maktab sendiri. Satu program adhoc juga akan berlangsung minggu hadapan ('menyelit'' dalam kekalutan maktab membuat persediaan menerima pelajar baru).


Ketiadaan Asyraf (StudenT) mungkin akan diganti oleh orang baru - kebiasaannya penyandang Presiden Kelab Sains Komputer. Kepada Muhammad Asyraf Maarof, terima kasih kerana turut membantu dan memeriahkan blog ini sepanjang tahun 2009. jasamu dikenang :).


Kepada pengikut blog ini sama ada Kkbian atau bukan, teruskan melungsuri laman ini untuk paparan aktiviti-aktiviti maktab dan juga sebagai salah satu cara kita berkongsi maklumat.


Terima kasih sekali lagi.wassalam.


3 ulasan:

  1. asyraf pernah ke update blog nih..
    hum, kalau bley..
    saya turut berbesar hati nak memeriahkan blog nih...
    mungkin abg muhaimi boleh jenguk2 blog saya

    http://www.edry.co.cc

    BalasPadam
  2. Update brgantung kpd masa.sesapa saja yg free sama ada saya, asyraf atau abg muhaimi.sebab ini blog alternatif bukan off. website.tapi buat masa ini hanya tinggal saya dan abg muhaimi. keutamaan adalah kpd pres kelab SK skrg.tk.

    BalasPadam
  3. edry...

    ak ada gak update dowh...tp sket je =p...
    ye la..ak di invite pun masa Form 5..tengah tahun plak tu...time tu nk trial ag..mana sempat dowh nk kejar2 wat blog nie..huhu~~

    -aSyRaf-

    BalasPadam