Rabu, Mac 11, 2009

lawatan dari SMK Syed Mashor

pada hari ini maktab menerima sejumlah tetamu dari SMK Syed Mashor yang mana merupakan sebahagian daripada PROGRAM KHIDMAT MASYARAKAT MRSM KKB: SEHARI BERSAMA PELAJAR KELAS RANCANGAN KHAS (KRK)SEK MEN SYED MASHOR BATANG KALI

OBJEkTIF
Memberi khidmat masyarakat kepada sekolah berhampiran dengan MRSM Kuala Kubu Bharu

Membuka laluan hubungan kerjasama di antara MRSM KKB dan SMKSM

Memberi motivasi dan rangsangan kepada pelajar KRK yang akan menduduki PMR nanti

Sepintas Kata Secebis Bicara Yg. Bhg. Pn. Pengetua MRSM Kuala Kubu Bharu
Assalamualaikum w.b.t,
Syukur ke hadrat Allah swt kerana dengan izinNya, Program Khidmat Masyarakat MRSM KKB: Sehari Bersama Pelajar Kelas Rancangan Khas (KRK) bagi tahun 2009 dapat dilaksanakan seperti yang telah dirancangkan.
Sekalung tahniah diucapkan kepada semua pihak yang telah bertungkus lumus dalam menjayakan Program ini terutamanya barisan pendidik, kakitangan dan pelajar-pelajar PRS.
Saya berharap pelajar dapat memanfaatkan pengalaman yang ditimba kerana penglibatan pelajar secara tidak langsung telah mengasuh pelajar untuk menguasai kemahiran-kemahiran sosial seperti kemahiran berkomunikasi dan bekerja dalam pasukan. Semoga pelajar-pelajar cemerlang dari aspek akademik, tinggi akhlaknya, menguasai ilmu dan kemahiran, berketerampilan dan mampu menyumbang kepada kesejahteraan diri, keluarga, masyarakat dan negara.
Pn. Siti Fatimah bt Hassan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan