Rabu, April 18, 2012

KECURIAN KABEL TELEKOM(sekali lagi!)

Dukacita dimaklumkan bahawa kabel telefon milik Telekom yang membawa talian telefon dan Internet MRSM KKB telah dicuri. Sehubungan dengan itu semua perhubungan telefon, faks dan Internet(kecuali komputer Pengetua dan PPTM/Juruteknik) adalah terputus sama sekali.

Sekiranya anda mempunyai apa-apa urusan penting, bolehlah menghubungi kami melalui emel Pengetua dialamat mustafar@mara.gov.my atau pengetua@mrsmkkb.edu.my atau mustafar@mrsmkkb.edu.my. Sebagai pilihan anda boleh menghantar emel kepada webmaster MRSM KKB dialamat mrsmsk@mara.gov.my jika ada sebarang makluman perlu disampaikan kepada mana-mana pihak di MRSM KKB.
Sekiranya anda ingin menghantar faks, bolehlah dihantar ke Pejabat MARA Daerah Hulu Selangor(03-60641082). Pastikan anda mencatatkan dengan jelas pada bahan faks bahawa ianya ditujukan kepada pihak yang berkenaan di MRSM KKB.
Sambungan telekomunikasi mungkin hanya dapat dipulihkan dalam masa dua hari. Segala kesulitan amatlah dikesali dan kami menghargai kesabaran anda. Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan