Isnin, Mac 01, 2010

Penutup Minggu Aktiviti dan Suai Kenal 2010

Penutup Minggu Aktiviti Semeter 1 dan Minggu Suai Kenal telah diadakan semasa perhimpunan mingguan (2 kali sebulan - minggu Alfa) pada petang tadi.

Perhimpunan kali ini diselaras oleh Homeroom 5 Emerald B. Mu'min Aznan dan Fatin Syahira Baharuddin bertindak sebagai pengacara majlis. Selesai alunan lagu Negaraku dan Warisan, doa dibacakan oleh Muhammad Zuhri dan seterusnya ucapan oleh Timbalan Presiden 1 BWP, Puteri Nurjihan Mohd Nadzor.

Selesai ucapan daripada puan pengetua, pelajar-pelajar tingkatan 4 mempersembahkan 'Choral Speaking' tentang aktiviti sepanjang minggu. Selain itu, persembahan vokal dari pemenang pertandingan nasyid tingkatan 2 - homeroom 2 Topaz A, berjaya memukau penonton yang dipersembahkan secara solo oleh dua orang penyanyinya. Lagu yang dipersembahkan ialah Untukmu Ibu dan Anak Yatim. Persembahan Aerodance gabungan pelajar-pelajar lelaki tingkatan 5 juga menarik perhatian.

Hadiah untuk pemenang setiap pertandingan sepanjang Minggu Aktiviti terpaksa diadakan dua kali kerana mengambil masa yang lama, justeru penyampaian dan persembahan hadiah akan diadakan sekali lagi pada minggu hadapan. Hadiah disampaikan oleh puan pengetua, TPHEA dan TPHEK.

Sementara itu, pemilihan pelajar terbaik (paling Menyerlah - Most Outstanding) turut diadakan. Pelajar tingkatan empat lelaki yang dipilih ialah Lineral a/l Ramakrishnan, manakala pelajar perempuan disandang oleh Nurul Syafika Md Yahya. Kedua-duanya pelajar baru. Muhammad Hafifi bin Mohamad Jumari dan Nur Syahirah binti Manhairi pula dipilih sebagai Pelajar Paling Menyerlah tingkatan 1. Homeroom paling Menyerlah pula ialah 4 Emerald B (Pn. Azalina) dan 1 Topaz A (Cik Normah). Syabas dan tahniah kepada semua pemenang, pelajar, guru dan kakitangan yang terlibat menjayakan Minggu Aktiviti dan Minggu Suai Kenal 2010.






3 ulasan:

  1. Masa mohon dulu,...pilih mrsmkkb...tapi 2nd intake dpt mrsmpasir salak....boleh mohon tukar tak???

    BalasPadam
  2. bleh mohon tp daftar dulu di pasir salak.prmohonn prtukaran 2x setahun

    BalasPadam
  3. lek er..4 emerald b!!!!!!!
    -ndnz-

    BalasPadam